BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kodėl į pardavimo susitikimą verta pasikviesti kolegą?

(šis straipsnis ne apie pardavimus)



nuotraukos autorius: Yan
Sveiki, mieli skaitytojai,

Tikriausiai manėte, kad mes mes esame „bussy“ tik rudenį, kai vyksta projektas „Verslauk!“. Netikėčiausias faktas yra tai, kad didžiausias darbymetis yra prieš prasidedant konkursui. Kas mum patiem netikėta, tai, kad sausio vidurys, o mes kūriame ateities planus, gryninanme vizijas ir vaikštome į susitikimus su rimtais žmonėmis ir visa tai dėl to, kas įvyks rudenį. Tokios motyvacijos užtaiso tikriausiai reiktų ieškoti A. Karaliaus seminaruose, tačiau mums kaip studentams reikia tenkintis pigesniais motyvavimo būdais. Paklauskime šefo, kas jį motyvuoja? Tikriausiai tai, kad jis nusprendė išlipti iš komforto zonos. Reik nepamiršti, kad jis - įgūdęs pardavėjas, kasdien sulaukiantis po 15 „Ne“ ir tik 1 „Taip“. Tikriausiai tokiam žmogui scenos baimę įveikti ne taip ir sunku. Kita vertus, ar kiekvienas iš jūsų išdrįstu nukeliauti į Australiją, įstoti į Koledžą - vien tik pažiūrėjęs filmą „Australija“. Na gerai, šiuo atveju buvo kiek kitaip: iš pradžių nusprendė, po to pasižiūrėjo tą filmą. (Beje, Mindaugai, ar su FlyLaL skrisi, žinai, juk, kad tavo bilietą gali anuliuoti. Tik nesakyk, kad nežinojai! :) Taigi, kitą kartą, kai norėsite apibrėžti komforto zoną, nepamirškite, jog kiekvienam ta riba bus skirtingai nutolusi.


nuotrauka iš lietuvaičių Cringel.com kelionės

Žinoma, pažįstu ir tokių žmonių, kurie yra apibrėžę savo komforto zoną labai paprastai: 3 km riba aplink namus, neskaitant to, kad tai tik geografinis apibrėžimas. Apie psichologinę ribą, tegul kalba kvalifikuoti profesoriai, turintys tam reikiamos erudicijos, mes gi jaunieji verslininkai kalbame apie tai, ką patiriame.

O patyrimo vakar buvo daug. Dalyvavom susitikime su Saulėtekio slėnio atstovais. Jeigu jum tai vis dar naujiena, tai žinokite, kad Saulėtekis nuo 2008m. gruodžio mėn. turi naują pastatą, skirtą ne kam kitam, o jaunimui, norinčiam pakerėti ir sužavėti pasaulį savo naujomis idėjomis. Jame jau yra įsikūrę 80% ką tik verslą, pradėjusių įmonių. Jeigu jūsų verslas yra susijęs su technologijomis (pirk-parduok nesiskaito), tai galite bandyti sėkmę užpildydami paraišką.

Saulėtekio slėnis
Daugiau vaizdų iš miestai.net

Sėkmę mėginome ir mes, tiesa, mum jos šį kartą pritrūko. Kaip ir pridera (žiūrėkite temos pavadinimą) į susitikimą ėjome visa komanda. Po ilgo 2 val. pokalbio likome išsekę, tačiau morališkai patenkinti, nes apturėjome gerą „virtualią“ ekskursiją po Saulėtekio inkubatorių nuo 1 iki 9 aukšto. :) Malonu, kad atrandame vis daugiau bendraminčių, kad ir Lietuvoje pripažinimo ir finansavimo susilaukia verslumo tematika, net tada „kai už lango ruduo“. Mūsų susitikimo tikslai buvo šie:

a) Sužinoti daugiau apie Saulėtekio slėnį.

b) Rasti bendrų bendradarbiavimo galimybių.

c) Užtarti „Verslauk!“ laimėtojus, kurių įmonės, kuria ar taiko inovacijas.

c) Įsikurti inkubatoriuje, kaip jaunimo organizacija.

Ar mes gavome tai, ko norėjome? - „Ne!“. Įdomiausia, kad kiekvienas tą „Ne!“ išgirdo savaip. Pavyzdžiui, aš pardavimuose neraukiu, todėl tą „Ne!“ supratau intuityviai. Kitas mano kolega Simas, po susitikimo tiesiog pastebėjo: „Jis aiškiai pasakė trys kartus Ne!“ ir aiškiai įvardijo, kada tai įvyko. O kolega Mindaugas pastebėjo, kad Saulius Bagdonas iš VšĮ „Saulėtekio Slėnio“ buvo puikus pardavėjas, nes sugebėjo pateikti Slėnio idėją taip, kad ir mūsų akys užsižiebė. :)

Taigi mes mokomės pardavinėti, o jum paliekame neatsakytą klausimą:
„Kodėl į pardavimo susitikimą verta pasikviesti kolegą?“

Rodyk draugams

1 komentaras | “Kodėl į pardavimo susitikimą verta pasikviesti kolegą?”

  1.   beef austin texas rašo:

    When you are right no one remembers when you are wrong no one forgets.

Rašyk komentarą